tisdag 26 januari 2010

Med en enkel.....
***
...men för mej spelar det inte någon roll om det är en tulpan eller en prästkrage.
Nog känns det härligt att få en blomma ibland.
Tyvärr så är det så här hemma att ska jag ha några krispiga tulpaner så får jag köpa dom själv.



Är inte direkt bortskämd med några blommor jag.
Men det finns andra goda kvalite'er i min man.
Tur är väl det, haha;-)
***
Filippa och jag har bakat scones ikväll som vi har fikat på och ett gott te till.
Det blir grejjer det för en hungrig bandyspelare att hugga in på när han kommer hem.
***
Är på slutklämmen med ett av mina projekt.
Men måste bara vänt lite på min kollega som har en uppgift att fixa med innan det är fullbordat.
Ni får hållas ett tag till.
***
Nu får ni sova så gott och jag lovar att det gör jag efter två träningspass idag och igår.
Kram Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar