onsdag 13 januari 2010

Hej hej!

Jag har precis klivit upp, det ni.
Fick frukost på sängen idag och sen låg jag kvar ett tag, hmm ja ganska längen.
När jag kom ner då var det nystädat på nedervåningen och elden hade spridit sej så det var varmt och härligt.
Det var ju min man inte sen att tala om på facebook. Men det är klart att skryta måste han ju
göra.
Tänk om vi skulle göra det så fort vi gjorde något.
Att karlarna är så himla duktiga så fort dom gör nåt hemma, haha.
Vi då, nä det är klart att det står ju skrivet någonstans att vi ska göra vissa saker, eller?
Eller som det heter "jag har jobbat lite hemma idag", så brukar han säga.



De här bilderna tycker jag är för härliga.

Verkligen återvinning. Tänk att få ligga i ekan och sova.
Ja det kanske vore nåt att ha i trädgården med istället för en hängmatta.
Ikväll blir det smakprov på olika ostar och skinkor, lite vin bjuds det på också.
Vad det blir sen det får vi se.
Kanske fortsätter vi till något uteställe.
Ha det gott, Åsa.

2 kommentarer:

  1. Tack Raring !!!!
    Det var gulligt....
    Raring 2

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ, en så'n eka skulle jag vilja ha. Du hittar så otroligt mycket fina bilder.

    Kanske kan vi få till en fika till veckan?????

    Kramar från Fröken Hemlig
    (som har haft å har en hektisk period)

    SvaraRadera