söndag 3 januari 2010

Go´morron!
Jag är vaken med tuppen igen. Ni vet har man bara en bil och bor på landet då får
vi skjutsa varandra om vi inte vill bli kvar här hemma hela dagen.
Men med ett gäng ungar som ska hit och dit så är det bara att ha den hemma.


Idag ska vi ha middagsgäster när Jörgen kommer hem från jobbet.
Det ska verkligen bli roligt. Jag tycker om att laga mat och göra efterrätter när
jag har tid på mej och inte behöver stressa.
"
Den här dukningen är fin och jag gillar arrangemanget på tallriken.
Men nåt sånt blir det inte här.
Jag föredrar det lite mer enkla jag som går fort.

(bilder; butik sophie).
Om jag hade ett växthus så skulle jag vilja göra såhär fint.
Men nu har jag inget och inte fick jag något i julklapp heller.
Men om jag skulle duka med mossa på bordet då skulle jag vara skiträdd att få i mej en massa
småkryp. Jag vet hur det ser ut på bänken när jag tar in den för olika arrangemang, den
lever och det rör på sej.
Men det är klart att "lite skit rensar magen" sägs det ju, eller?
"
Nu blir det till att snart få liv i ungarna. Det börjar bli dags att så sakteliga vända på dygnet
om det ska gå att få upp dom när skolan börjar igen.
"
Om jag kan ska jag ta några bilder idag här hemma och lägg ut ikväll.
Många kramar och Tack för att ni kikar in till mej, Åsa.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Hur går det med boken? Blir du nå inspirerad? :) Nä, nu är det dags för frukost.

    Gott Nytt 2010! :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Hej goding!
    men du vad spännande ...nu blir jag nyfiken=) Läste i Carolines kommentar om nån bok hmmm.
    Jag blir alldels gråtig när du skriver att jag peppar dig! Tack goa du...
    kraaaaam

    SvaraRadera