söndag 9 oktober 2011

Black is Beauty.

Eller vad säger ni?
Jag gillar detta mycket.

Tibros nya kök, anno.

Hejsan på ER!

Här har vi det höstigt idag.
Jag är lite småfrusen och har tänt i kakelugnen och sitter nu med min laptop i knät och värmer mej.
Tycker att det är lite mysigt med höst jag.

Har nu varit ledig i dagarna tre och förra gången jag skrev att jag skulle vara ledig lika länge så fick jag jobba iaf.
Men det behövs ju det med om det ska bli någon lön och lite slantar över.

Blev rejält förkyld igen som jag befarade.
Men det hindrade inte mej från att åka till stan på min första lediga dag (i fredags) för att få en rejäl energiboost av champagné Madde.

Haha, hon var så rolig när hon ringde och skulle kolla om jag var vaken.
"Du vet man får inte sova för mycket heller vet du"
Ok, tänkte jag.
" Nä du vet då blir vi så pluffsiga i ansiktet och det vill vi ju inte, eller hur?"
Haha, nää verkligen inte men jag tror absolut inte att det hjälper på mej dock.

Det blev en lååång lunch och som vanligt så lärde jag mej massor.
Önskar verkligen att ni hade en sån fantastisk person som vän.
Rolig, klok, snäll, positiv och fantastiskt snygg också.
Ja jag vet att det borde finnas något fel med henne men jag kan inte hitta nåt iaf.

Igår så var vi och kikade på en bandymatch, katastrof.
Alltså dom har mycket att fundera på i div 2 laget kan jag tala om.
Jacke klev av efter första halvlek pga av ett knä som han har jäkligt ont i och det känns ju inget vidare.

Kyrkan blev det i en och en halvtimme på kvällen efter att Filippa överraskade oss med att berätta att hon skulle sjunga solo, what.
Det får man ju inte missa så sen var det bara hem och käka middag som Jacke fixat under tiden.

Så nu är vi ju här på dagen idag och det blir lite plock och städ.
Tvätta osv.
Men jag passar på och njuter ett tag till av ensamheten innan jag drar igång med middagen som blir,
pepparbiff, gratinerade färska rödbetor med chevréost och en härlig sallad.

Må så gott

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar