torsdag 27 oktober 2011

Kvällslektyr...

Oj oj oj vad fort det blev kväller ikväll då.
Ja det blir så när man jobbar till nio och sen inte är hemma förens halv tio.

Sitter nu uppe och bloggar och går igenom förmiddagen och det jag gjorde då.
Åh snart mina vänner ska jag tala om vad det är.
Inom en vecka borde jag veta men hoppas såklart att det går snabbare.

bild; sköna hem.

Att ha en torsdagskväll alena..

Det är för mej fantastiskt skönt.
Har mycket att gå genom och sortera i mitt huvud nu.
Förmiddagen rusade iväg och det var kul och lärorikt.
Nytt för mej så svårt att veta hur det har gått.

Ja jag vet att ni vill veta och snart, mycket snart så får ni det nu.

Känner att jag inte har varit helt 100 idag och det finns något i tanken som stör mej.
Det är inte första gången som jag kommer i denna svacka och det är en magkänsla som inte är positiv.
Man ska gå på sin magkänsla säger man ju jämt och jag hoppas verkligen att den spelar mej ett spratt denna gången.

Tur att jag snart ska gå och lägga mej så det blir en ny dag och den ser jag verkligen fram emot.
Det blir lite hårfix och sen ska jag och Anna (Adams tjej) träffas på stan och äta lunch och kika i affärer.
Kanske blir det julklappar inhandlade med.
När J slutar jobba ska vi käka ute på någon restaurang och sedan äntligen är det dax...

BANDYSÄSONGEN börjar och Bollnäs spelar hemma i premiären mot Kalix.
Det får ju såklart inte missas.
Tyvärr så får inte sonen vara med, synd.

Nu ska jag kika runt lite på andra bloggar innan jag kryper ner bakom en sovande man som ska upp och jobba redan klockan sex.

Må så gott.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar