tisdag 18 oktober 2011


Regnet det bara öser...

Men det är ju rätt skönt det med för nu slapp jag åter igen ta tag i trädgårdsarbetet.
Ok, jag vet att det bara blir framflyttat men har ingen lust idag och då är det ju sååå skönt att skylla på något, som regnet.



Ovan; Filippa (längst till höger) när dom sjöng i kyrkan förra helgen.
Jag i en underbart skön kofta från Lindex.
Filippa sjunger "Himlen i min famn" solo.


Taaadaaaa!!

Men tusan att det redan har hunnit gå en vecka sen sist, igen.
Men jag fattar inte var tiden tar vägen, inte är då jag jämte den känns det som.

I helgen så har jag jobbat, varit på partaj och jobbat.
Det var JC butiken i vår stad som ordnade en modevisning och festligheter kring den.
Middag och hårvisning från duktigaste frisörena från Donna och Cut and Colour i stan och sen kläder från JC.
Både Adam och Filippa var mannekänger och gjorde ett bra jobb, jätteduktiga.
Adam hade sitt grabbgäng där och dom tjoade och busvisslade helt galet när han kom upp på podiet.

Kameran som som vanligt ballade ur när jag skulle knäppa.
Nu kan jag tala om att snart gör jag slut med den, på riktigt.
Men Jackes tjej, Bianca var där och fotade så jag hoppas kunna få några bilder av henne som jag kan lägga 
ut till er så ni får se. :)

Dieten då hur går det med den och håller jag fortfarande på?
Japp det gör jag och nu går det bra.
Känner inte alls mej lika hungrig som förra veckan och det säger jag bara.
Klarade jag av Söndagen då klarar jag av vad som helst känns det som.
- 4kg har det blivit och nu sitter mina kläder bra igen.
Är inne på dag 9/13 och det känns som att jag kommer att klara det nu.
Trots att jag har fått det som vi alla flickor får vaaaarje månad.

Nu blir det till att fixa köttfärssås till sonen innan han ska på bandyträning och jag har blivit utbjuden på en dejt.
En film på bio ska ses ikväll med bästa J och dottern.
Svensson, Svensson blir det.

Ha en trevlig kväll.

Å












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar