måndag 3 oktober 2011

Ja så här tjusiga blev dom.

Man kan se vem som är vem, eller hur.

De tre översta; Lena Philipsson och
de tre understa; Per Holknekt.

Hejsan raringar!

Hoppas att ni har det bara bra i starten på Oktober månaden.
Fattar det inte men jag är ledig i tre dagar nu och det vill jag tala om är välbehövligt.
Förra veckan gjorde jag inte mindre än 101 timmar på mitt jobb.
Ja ni fattar väl, jag var knappast hemma alls.
Det syns nu också för det är tydligen ingen här hemma som ser något heller, :)

Inte nog med att det vanliga förfaller utan nu har Filippa bestämt sej för att byta rum med, pronto.
Började såklart igår men med det lilla lilla bara.
Tog tag i det och flyttade hennes möbler all by myself idag.
Det visar sej om hon blir nöjd eller inte när hon kommer hem ikväll.

Kameraladdaren den har försvunnit så jag kan inte ladda batteriet = inga bilder, gah.
Tänka sej att det är ingen som har sett den heller, märkligt eller inte.

Så vad tycker ni om de fina feminina och maskulina rosa banden?
Me like a lot.
Fyndigt att göra tre av varje så att man inte kan välja utan måste ha alla.

Idag börjar jag om med min träning och kör ett spinningpass, light.
Får se hur denna uttröttade kropp och knopp reagerar på det.

Nu åter till lite plock och fix.

Kisses and Hugs

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar