tisdag 4 oktober 2011

Det blåser så jag tror träden kommer in genom fönstren snart.

Det är en klarblå himmel so far men det tar i nå alldeles hemskt ibland.
Gillar inte när det blåser, nope.
Jag blir så stressad av det.

bild; la redoute.

Vilken härlig säng.
Ser så inbjudande ut.
Snygg lampa med.
Måste åka och inhandla lite nya kuddar och sängkläder till oss.

Tjenixen!

Ännu en ledig dag och det är så skööönt.
Har legat längen i sängen och dragit mej idag.

Spinningpasset gick väl sådär igår och jag hade väl inte trott nåt annat heller egentligen.
Men jag åkte dit och genomförde det ialla fall.
Idag blir det inte något men imorron är det dax igen.

Filippas rum är nu omflyttat och klart. 
Ska kolla på en ny tapet idag tror jag till hennes rum, det nya.
Men det är nog bäst att hon är med och tycker också.

Snart ska jag iväg till tandläkaren och det är ingen favorit att gå till, fyy.
Men måste byta ut amalgamet nu.
Har tänkt göra det i flera år och nu är det dax.

Ha en bra dag.

Å


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar