fredag 30 september 2011

Känns som den är på väg tillbaka igen.


Har känt mej på topp i ca två veckor nu men börjar känna att min förkylning är på väg att hitta till mej igen, suck.
Ni vet när man vaknar på natten av att det kliar i gommen och i öronen.
Näsan börjar snorra och den känns stor som en tennisboll.

Det här är helgfrullen från helgen som var.
Det bästa med hela helgerna tycker jag är när man är ledig och kan ta det lugnt.
Jag vaknade tidigt och var pigg så jag passade på att baka scones, love it.


Mitt i natten Hello!

Tänk vad lämpligt det är när man kan fixa till ett inlägg på dagen som sen kommer såhär på natten.
Jag jobbade till kl tio på förmiddan och behövde sova när jag kom hem eftersom jag skulle ut på vaken natt på kvällen igen.

Sov det gjorde jag i över fyra timmar.
Gissa om jag blev förvånad när jag vaknade till och öppnade altan dörren.
Shit det var ju så varmt, + 22 C.
Helt fantastiskt skönt och jag började längta efter grillad mat igen.

Har gjort en tacopaj som jag tog med mej för att äta på nattpasset och min mage börjar göra sej hörd nu så jag säger;
sov gott till er som är på väg i sängen och
go´morron till er som kliver upp.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar