onsdag 21 september 2011



Sovmorgon och lite shoppingsugen.

Inte för att det hör till ovanligheterna, jo sovmorron är jag inte van vid.
Kollade lite på favvomärket och ser att dessa släpps snart, like it.



Odd Molly.







                                      Avoriaz knit tunic lite powder



Ett Lunch Hello!!

Åh vaknade lite senare än vad jag brukar då jag inte behövde ställa någon klocka idag, :)

En ledig denna lill Lördag och det är ljuvligt.
Ensam hemma, latte och lite surfing på det, mmm.

Ska snart göra lite fixing på moi och träffa Adam och hans tjej över en lite senare lunch, 14.00 ca.
Lite snack innan dom drar iväg utomlands på Lördag för tror inte att vi hinner ses då vi jobbar om varandra.

Ser ni vilka lovely pix jag har på bästaste Odd Molly tunikor.
Dom här är jag bra sugen på bägge två men vi får se vad plånkan tycker efter att alla räkningarna är betalda.

Tänker försöka mej på en porter gryta idag som jag tänkte att vi ska käka i helgen. 
Har hittat ett recept på nätet och det verkar ju helt ok.
Brukar göra porterstek men gillar grytor också så det ska bli spännande att se om det blir lika gott med denna.

Må så gott

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar