söndag 18 september 2011

ROSA BANDET, ja tack.

Årets designer av Rosa Bandet är inga mindre än äkta makarna,

Per Holknekt och Lena Philipsson har gjort ett Rosa band som ska symbolisera en omfamning.

Bild: från tidningen Metro.

Lena Philipsson och Per Holknekt.


En icke helt vanlig Söndag hälsning.

Men kan ni fatta att nu har jag äntligen gjort helg, lovely.
Det känns helt underbart och bara J kommer hem blir det lite chirre och coca och mys i soffan, (om jag inte hinner somna innan han kommer hem då).

En galet lång jobbarhelg med inte mindre än 23.5 timmar gjord mellan 8 igår morse och 21 ikväll.
Grymt mycket timmar och grymt trött är jag.

Gissa om jag är nyfiken på Rosa bandet 2011.
Självklart så köper jag ett även i år.
Gör ju det varje år men det känns lite extra fläshigt med med bägge mina favvisar som designer.

Längtar också till Lenas premiär av hennes drömshow. 
Den är jag riktigt sugen på att se någon gång nu i Oktober.

Hör nu bilen med hjärtat som kommer hem så därför blir det,

So long raringar för nu börjar helgen här hemma.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar