onsdag 7 september 2011

En förmiddag i September...

Jag har haft journatt och är nu hemkommen från jobbet.
Väntar på att sotarmurre ska komma och checka vedspisen och kakelugnen.
Så skönt när det blir gjort för sen är det bara att börja elda, myyys.


En present till mej själv kommer denna bok att bli, mao.
Har längen gått och kikat i tidningshyllorna efter hennes tidning som släpptes i 2 nr (tror jag att det var) men utan framgång där.
Men så äntligen kommer en ny bok. :)

Todelooo!!!

Här har jag varit busy woman.
Ett 40 års kalas har ägt rum i helgen som var och det har setts två bandymatcher.
Mycket roligt var det att min pappa och hans fru Anita kom ner till oss också.
Vi träffas inte så ofta, tyvärr.

Redan är det ju September hörrni och nu har vi verkligen fått höst här.
Regnet står som spön i backen och det vill liksom inte bli ljust någon gång.
Typ så känner jag mej nu också.
Har fått så ont i halsen och i huvudet  och är helt slut i kroppen.

Tror jag bäddar ner mej en stund innan det är dax att åka och hämta min smörgåstårta som jag ska bjuda min gamla arbetsplats på.

Vi hörs senare.

P & K

Å

1 kommentar:

  1. Nu har jag hittat hit! Är inte direkt den snabbaste.. haha.. Hur går det på jobbet? Äsh skickar sms istället så jag får svar nu..

    SvaraRadera