torsdag 15 september 2011

Redan mitten av September,, what!

Jaa snart är det ju jul, igen.
Ja det blir jag varse lite då och då.
Min dotter fyller ju år på julafton och har liksom börjat räkna dagarna dit sen i midsommar.



Jacobs rumsfönster.
Han tog ju över rummet efter Adam när han flyttat och det blev riktigt mysigt där.
Framför allt en otroligt skillnad på ordningen. :)
Ser ni skylten?


Den här skylten fick han av moster Lisa i 18 års present.
Den är verkligen klockren på honom.
Ibland så hittar man nåt som verkligen passar in till 100 och det lyckades hon med med denna.


Har väntat och väntat på den här sallad/fruktskålen sen tidig vår och tänkte att den har säkerligen blivit slut.
Så när jag slutat hoppas ja då kommer den nerdimpandes på posten, lovely.
Det är både peppar/salt kar och olja/vinegrette  krus med i settet.
Vad tokglad man blir när det oväntade händer.

Tjenixen!

Om jag är frisk?
NEJ!!
Det är typ det enda som blir skrivet om min hälsa som är lika segt som mitt sn,,,.

Igår var jag och hälsade på frugan min och det var kärlek det, puss på na.
Har inte setts på flera veckor och hon har hunnit varit iväg till Turkiet och kommit hem och tappat solbrännan to m.
Ja nästan ialla fall.
Då fattar ni hur längesen det var, eller hur?
Typ tre veckor sen.
Tur att hon var sej lik, ja det var ju jag med tydligen eftersom hon inte skrek när hon såg mej.

Jag har inte gjort särskilt mycket dom här dagarna utan försöker vila mej i form och hoppas på att komma igång med träningen snart igen.

Det blåser här och jag hoppas att den kan ta med sej lite av min hårfärg också.
Nähä nänä det funkar inte, trist.
Skulle annars vilja bli en aningens ljusare, bara liiite.

Nu blir det lite middag, kyckling och spenatpaj.
Kanske ett glas rött till skulle smaka bra, :)
Så får det bli.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar