söndag 11 september 2011

Sjukstugan fortsätter.

Men är jag inte gammal nog att begripa att efter fem dagar med feber, ont i huvudet (och då menar jag ONT), och en hals som är som en taggtråd borde jag inte då uppsöka läkare?
Tydligen inte, no, nope.





Bilder från ett ommöblerat vardagsrum och matplats.
Har bytt rum och det kommer att bli så mysigt och skönt sen när vi eldar i kakelugnen.
Krypa upp i soffan och mmmm.


Sunday and sick. :(

Hello sweeties!!

Trodde för ett liiiitet ögonblick igår att nu, nu vänder det, gah.
No way.
Idag är det värre och rösten ja den har jag tappat också, kill me.
Säkert skönt för min övriga familj men inte för mej, :)

Dricker yogite i parti och minut för det brukar kunna hjälpa men det här sitter verkligen trångt åt.

I fredags så var ialla fall mannen i mitt liv och jag till Gävle och såg Jägarna 2.
Måste säga att Peter Stormare överraskade mej verkligen.
Han var verkligen bra och Lassgård och han som var huvud karraktärerna passade verkligen att spela mot varandra.
Om ni funderar på att se den så kan jag rekommendera den, verkligen.

Men nu blir det nog en brasa, ipren och lite mera te.
Krypa ner i soffan under filten och vila allt jag har, hehe.

Må så gott,

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar