måndag 11 juni 2012

Det är nu det händer!! :)



Tjohoo girls!!

I helgen har jag använt min list hrm.
Eller 'vår' är det ju.
Ni vet när man lägger fram ett förslag som man absolut vill ha genomfört.
I mitt fall så handlar det om att möblera om, igen.

Men som vanligt så blir jag starkt motarbetad av de övriga som nu inte är mer än två.
Men två är mer än en så det har varit kör i vägg.
Tills jag fick till det och lade fram det så J kunde inte motstå det.

Är i full huggning med detta nu och tänkte få det så klart jag kan innan dom kommer hem.
Blir ju lite fix med kablar och tv som ska flyttas och det måste jag ha hjälp med.

Ikväll spelar Sverige och Zlatan, älska Zlatan :))
Är ingen sportfantast men gillar när det är landskamper.
Fotboll och sommar då blir det folkfest.
Man buntar ihop sej hemma hos varandra eller går till någon krog som man kan skälla på domarna och skrika sej gul och blå när det blir måååål.
Detta gör vi tillsammans oavsett hur väl vi känner varandra, underbart.

Men innan det händer ikväll ska jag träna med mina nya 'snabba' springskor.
Ett nytt pass på gymmet har snickrats ihop av min PT så det ska jag genomföra också.

Ha det så bra och ikväll är vi Gul och Blå i klädsel och ansikte.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar