tisdag 26 juni 2012

SUMMER TRIP #2


Tröttis Tadaaa!

Har ni det bra??
Jag har det bra men är gaaalet trött efter dagens shopping.
Det blev Ikea i Valbo (hade tänkt åka till Birsta först) och sen köpcentrumet där.
Efter att mest ha legat och tagit det easy i flera dagar pga min skada så är det absolut ingen lek att trampa runt i affärer.
Handlade inte så mycket men min J han hade verkligen spenderarbrallan på sej idag.
Ok, jag betalade halva kalaset åt han på en affär (bara glad att han vill ha nåt nytt) annars hade det nog inte blivit hälften av kläderna skullme jag tro.

Åkte sen vidare in till Gävle för lite mera hmm shopping.
Äntligen så var Uthuset i stan öppet när jag var där.
Träffade urtrevliga Helena också.
Helt otroligt vad mycket snygga kläder och jag fick med mej jättefina ljuslyktor som nu är tända och ger ett fantastiskt sken ifrån sej.

Imorgon är det dax för ännu en resa och den gör jag ett inlägg om då.
Nu blir det lite strykning och packning inför den.

Ha det så mysigt,

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar