söndag 24 juni 2012

Vaken helt i onödan.



Go'morron!!

Varför då liksom??
När J åker till jobbet kommer han alltid och säger 'Nu åker jag', typ.
I vanliga fall så somnar jag säkert om 9 av 10 gånger.
Men nu när jag har så förbaskat ont vid revbenet så går det liksom bara inte.

Hade riktigt svårt att komma till ro igår kväll också.
Man vill ju inte stoppa i sej hur mycket värktabletter som helst heller.
Blir förresten väldigt yr och illamående av dom och det känns ju sådär det med.

Nedan lite kort från Madde och Anders fotbollsfest och fikat med Filippa för att fira sommarlovet.

För min del blir det att börja denna dag nu då jag blivit lätt rastlös.
Men i snigelfart såklart för jag vill inte dra upp muskelbristningen ännu mera.

Ha det härligt

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar