lördag 23 juni 2012

Midsommar du sköna!!



Hej alla underbara!!
Tänk att nu börjar det.
Den härliga ledigheten som jag har väntat på.
Ok den hade kunnat börja bättre men nu kan det väl ialla fall inte bli sämre.

Var ju på akuten i måndags och fick svaret att det var muskelfästet vid revbenet som fått sej en ordentlig sträckning.

Men som om det inte var nog så i torsdags när jag tänkte att jag skulle gå lite lugnt på cross trainern med Madde på gymmet så var det helt kört.
I bilen in så började det liksom krampa och jag kunde knappast andas.
In på sjukan igen och där fick jag en morfinspruta och där är det typ svart.

Eller mycket av vad som skedde se .
Kommer ihåg att jag svettades så in i bängen och att Madde började riva i mitt hår.
- Du måste sätta upp håret, sa hon. Så att det inte blir så varmt på ryggen.
Hon stod och vispade runt med en tidning för att det skulle bli svalare och gav mej vatten.
- Jag känner inte riktigt igen dej nu.

Haha nu igår när vi var där för lite midsommarfirande så sa hon att jag såg ut som 83 år.
Ja hon var tvungen att dra till med tre också :)
Om det berodde på att jag fick åka rullstol då benen inte riktigt orkade med att bära mej vet jag inte.
Men säger då bara det att shit vad dålig jag blev av sprutan.

Hon och Jacke skjutsade hem mej och såg till att jag kom i säng.
Fick ännu starkare tabletter utskrivna så nu kan jag nästan andas normalt.
Ont det har jag fortfarande men idag kan jag nästan gå upprätt.

Älskar den här bilden på Adam och Anna.
Så himla fina och midsomriga.
Det får sammanfatta min helg so far.

Nu blir det lite vila för min del så att jag inte sträcker till det som börjar läka ihop igen.

Må så gott

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar