måndag 18 juni 2012

Lite mera kärlek...



Hejsan alla finingar!!

Hoppas ni har det bra.
Några av er har kanske börjat semestern redan idag.
Jag jobbar den här veckan och sen är det min tur.
I tre veckor ska jag va ledig, hur smakar inte det i munnen.
Mmm såklart :))

Men ni kan aldrig tro att jag skulle sitta på akuten och vänta på svar vad det är jag har lyckats med idag under min träning med min PT.
Jag gissar mellan spräckt revben eller ett muskelfäste som fått sej en omgång.
Vad det än är så gör det jäkligt ont illa fall.

Skulle egentligen jobba vaken natt inatt men det funkar inte alls.
Kan knappt sitta ner för smärtan och inte kan jag gå rakt heller. :((
Träning som ska va bra säger dom, hehe.
Jo men så är det ju men hade lite tungt på marklyft och tog i för kung och fosterland, AJ!!!

Nedan lite mer bilder från min bonusdotters bröllop.
Snyggelisnygg J och stolt pappa till bruden.
Filippa som sjöng så fint för sin storasyster i kyrkan.
Det hade jag aldrig klarat och iofs så är dom nog glada att jag inte gjorde det också.
Lyckades få en bild på J och morfar Tord tillsammans.

Aj aj aj nu måste jag ändra ställning och ta något varv i väntrummet.
Det går inte att vara i samma ställning för längen.

Rapporterar sen va det är.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar