måndag 25 juni 2012

SUMMER TRIP #1


Hello sweatharts!!

Idag tog vi en tur till Hudiksvall, ca 10 mil.
Kände att det snart växer mossa här.
Efter att ha mest bara varit hemma de sista dagarna så kändes det sköönt att få åka ut en sväng.
Att få lufta Filippa behövdes också vill jag lova.

Vart vi fikade någonstans??
Ja det är inte så svårt att räkna ut, eller? :)

Nu hör jag elvispen så nu tror jag att det inom kort kommer att serveras jordgubbar med vispgrädde.
Men jag avstår faktiskt.
Varför ska jag visa er i ett senare inlägg.
Vill vara säker på att det går bra först..:))

Fortsätter väl kura och kollar på Lotta på Liseberg.
sen hoppar jag nog i säng med en nyinköpt tidning.
Imorgon blir det upp tidigt för ännu en tur och det inlägget kommer.....senare:))

Trevlig kväll

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar