lördag 19 januari 2013

Gårdagen...


Mitt i sena kvällen Tjing!!

Är riktigt trött och genomfrusen efter dagens resa men den berättar jag om imorron. :)

Igår efter jobbet (för dom som jobbade) så åkte jag och Madde på sh'bam. Det är ju verkligen så roligt och träning får vi på köpet. Mycket skratt och tok blev det.
På Måndag byter dom koreografi så då gäller det att vara med från början.

Jag och Filippa duschade och fixade till oss där och sen vart det härlig sallad hos just Madde och Anders. Bondsallad med kyckling, potatis och knaperstekt bacon så sjukt gott.

Jag och värdinnan drack rosa bubbel som smakade hur gott som helst. Det blev lite planer för framtiden. En spadag och utlandsresa började vi två familjer att spåna på så får se om vi kan få ihop det.

Nu blir det säng säng säng sova sova sova för imorron blir det jobb igen och inte det kortaste heller, 7-20. Ja jag vet det känns skitdrygt nu.

Zzzov gott finingar,

Å

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar