söndag 13 januari 2013

Såå var det dax igen då.


Tjingeling!!

Hoppas er helg varit bra och att ni fyllt den med måbästsaker.
I fredags då trodde jag att jag skulle bli tokig. Ni vet inget absolut inget hände. Gick i morgonrocken tills kl var närmare tre och det syntes förmodligen på mej också hur tråkigt jag hade.
Åkte iväg på ett träningspass trots halsont och snuva.

Igår var det skyttetrafik mellan hemmet och stan. Adam spelade KM i fotboll så vi kollade två matcher och mellan där blev det handling, skjutsning av JW samt efterrätts/fika bestyr.
Kul att Svanta och Katta kom över och surrade med oss en stund. Lite go mat och följde Jacke på elitrapport. Han mötte Djurgården och fick en bentackling så nu är han knäskadad, f*#€k!!

Idag så åkte jag till lilla k för en fikastund med Lisa innan vi åkte på ett spinningpass. Så skönt att bara sitta där och surra som bara vi girls kan :)
Nu snart kommer Jacke hem på mat innan han åker tillbaka till Norrtälje. Hoppas att det passar att se honom spela snart igen bara inte knät tagit allt för mycket stryk.

Sen hörrni blir det till att ladda för en ny vecka och jobb. Men snart är det sommar och semester igen och shit vad jag längtar dit nu alltså.

Ha en härlig kväll.

Å











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar