torsdag 3 januari 2013

Klart för denna gången


Hej hopp!!

Såå skönt att jag samlade kraft och städade ut julen. Fort gick det också bara det. Väntar på J som tar en power nap innan det ska tränas.
Nytt år och den stora städningen av knopp och kropp börjar. Skönt med nytt år så man får skärpa till sej igen. Städa bort allt onyttigt och onödigt jag stoppat i mej i flera veckor nu. Skärpning!!

Hur gör ni när det nya året börjar. Vad städar ni bort? Kanske rensa skallen från saker som inte behöver finnas där, bland vänner som stjäl energi eller kanske garderoben. Ja vi väljer ju vad vi vill ha i våra liv. Jag har bestämt mej att göra så gott jag kan för att omge nej av bra grejer.

Så mina vänner vad ni än väljer så hoppas jag att det blir det bästa för just DEJ :)

Nu till årets första svettning men det ska inte tas i för kung och fosterland utan mjukas upp för jag känner mej lite off.

Ha det bra så hörs vi,

Å




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar