måndag 21 januari 2013

I kragen..


Tjop tjop !!

Det var precis vad jag gjorde, tig mej i kragen.
Efter en sån däääär ledig dag ned sånna däääär vanliga saker att göra så åkte jag iväg och dansade Shabam. Dröm om min förvåning när Filippa också dansade med mej. Tycker att det är såå roligt när vi gör något sånt ihop. Tränar alltså :)

En fin dag har vi haft och med denna utsikt från köksfönstret så fattar man ju vad vinter, sol och Sverige är fantastiskt. Gillar alla fyra årstiderna men klart att det är lättare när det är varmt ute. Mindre kläder att tvätta. Ni vet långkallingar, undertröjor och sockor bl a. Sen blir ju hallen lite större när alla kängor, jackor och byxor plockas bort. För att inte tala om alla sammanbrott när jag letar halsduk, vantar och mössa.

Aja Guldbaggegalan håller på för fullt och jag tittar fast jag inte riktigt hör vem som vinner vad.
Funderar på att färga håret men det är ju en dag imorgon med och jag ska väl ha nåt att göra då med. Ledig - yes :)

So long

Å



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar