onsdag 30 januari 2013

Mys på lilLördan!!


Tjing!!

Att åka in ned två tonårsfiningar till skolan och J till jobbet på morgonen när jag är ledig är inget ovanligt. Brukar ju bara hoppa ur kläderna och krypa ner i sängen när jag kommer hem igen för att sova ikapp lite.
Men inte idag utan idag tog jag fram pelargonerna för att få sej en uppryckning efter vinterdvalan. Det blev även några tvättar och ett varv med dammsugaren.

Mina bonusfiningar skulle komma och hämta bikinis som lillsyrran Filippa lånat och då passade jag på att rå om dom lite extra. Tant Åsa (jag) fixade ugnspannkaka till lunch och det gick i. Brukar inte lyckas med den men idag så blev den helt ok faktiskt.
Nu är det inte allt för ofta vi träffas men det är verkligen såå kul när dom kommer och grabbarna är så härliga. Eftersom jag är allergisk och har astma så jan jag inte åka dit alls då dom både har hund och katt. Men vem vet snart kanske dom kommer igen och då kanske morfar J också är ledig :)

Softar i soffan en stund innan det är dax för träning. Behövs efter all pannkaka kan jag lova.

Ha det bra,

Å



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar