söndag 26 november 2017

2 som blev 3!!

Men nu jäklar är jag nöjd ja OCH sopslut..

Heh hej!
Ni vet den när ”aa men jag har två pass så det räcker med dom passen för idag 🤔” 
Eller?!?! 
Fråga mej inte hur jag tänkte när jag dessutom blev med på Maries grymma body pump också. 🤪
Sa efter passen att ”nu blir jag besviken om jag inte får träningsvärk imorron,,, fråga INTE om jag tycker samma sak imorron!!



Efter den godaste Pasta Carbonaran ever, en dusch och kaffe på det så börjar jag komma i söndagslunken.
Mannen hade målat ett varv till med svart när jag var borta så nu är tv;n på sin plats.
Blev tokbra och den försvinner i väggen den där fula måstehaapparaten... Har även fått ihop 14 st matlådor så nu kan ”streckgubben” fylla på i veckan.👍🏻

Nu blir det soffan med gott samvete för jag känner mej mer än nöjd.

Ha det gott!
// Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar