tisdag 21 november 2017

Ledig dag!!

Dagens ledighet blev energipåfylld till tusen...

Hej hej!!
Efter helgens jobb har det varit guld värt med två dagars ledighet. Det är väl det som är skönt att få vara ledig på vardagarna helt själv. Utan en massa måsten.
Jag är ju instruktör i gruppträning som CXWORX och RPM från LesMills.
Fantastiskt utmanande och utvecklande. Att få vara med och inspirera och motivera alla deltagare att nå sina mål och pressa sej liiite till när dom tror att det inte finns mera att ge, grymt!!

Så dagen bestod av ett lunchpass RPM 30 och ett pass på kvällen med superduktiga Moa som hade GRIT strenght. 
Så det ör henne jag får tacka för träningsvärken de kommande dagarna 💪🏻

Sen jag bloggade sist så har jag helt glömt hur jag får till det med att lägga upp bilder från min mobil, hmm. Någon som vet och kan skriva till mej och berätta? Skulle bli superglad då!!😁
Nu väntar två dagars jobb innan jag blir ledig fred-sönd 🙌🏻

Säger Natti Natti så hörs vi kanske imorgon..!
// Å.


(PS’ jag har haft mina adventsstjärnor uppe 1 vecka nu 🤭🙃 DS’)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar