lördag 25 november 2017

Det blev x2!

RENGSJÖ goes ITALIAN!

Tjohej!! 
Men alltså vad gott det blev.. Absolut nöjd är jag med kvällens middag... MEN, men här hemma är vi ju vana att äta något starkare mat så smaklökarna rann inte till om jag säger så. Tänker att nästa gång för helt klart kommer det att bli fler gånger så blir det dubbelt upp av smaksättare i denna rätt.👍🏻🇮🇹





Vad lagade jag då? Jo det blev cannelloni med spenat och ricottaost. En smarrig tomatsås till och vitlöksbröd, slurp! 😋

Så ikväll blev det italianstyle x2 med det goda vinet. Italienskt det med såklart. Dricker mer och mer italienska viner om jag får välja.

Snart blir det kaffe och mannen frestas med en amaretto till. 😊

Fortsatt trevlig kväll och vilken kanon lördag jag haft ✨🙌🏻🇮🇹😍

//Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar