fredag 24 november 2017

Utemat!

Skönt att bli serverad..

Hej hej!
Fredag i min stil med restaurangbesök OCH bandy.
Men först på lunchen åkte jag till Karma för ett pass body combat. Andra gången som jag körde den här halvtimmes kombon och idag satt den aningens bättre.
Hade tid för franspåfyllning och det blir verkligen skillnad när de sitter på plats..



Här sitter jag och väntar på min tur och ser verkligen toktrött ut. Mina fransar är så ljusa att de inte syns om jag inte har mascara på .



Några timmar senare och jag ser målad ut. Väljer ju inte att ha så långa utan gillar mera när de ser naturliga ut.




Förrätten blev rödbetor, valnötter och ost, mumsigt som tusan!!




Varmrätten för mej blev kyckling med  saltrostad potatis och rökt bacon.



Makens varmrätt blev Oxfilépasta. En riktig skräll för han äter oftast någon variant av hamburgare annars...


Åkte till grannstaden för middag på restaurang Eat and Meat. Underbart lyxigt att få sitta ner och bli serverad ibland och utan att behöva plocka efter sej sen också.
Sedan blev det en match i bandy. Brobergare som han är så fick vi se en vinst och besöka den sprillans nya bandyhallen👍🏻👍🏻👍🏻

Snart sovdags men ska bara dricka ett glas  med julmust, minst. 😋😍

Natti...
// Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar