torsdag 30 november 2017

Efter 3...


Ledighet dag två och jag fyller den med det som får mej att må bra🙏🏻✨🙌🏻

Tjena!!
Allt bra med er? Vet att ni ju finns där och blir ju glad om ni vill lämna några 👣👣 på kommentarer😍
Gillar ni att träna? Jag gör det och att variera den ör ju bäst. Svårt att få till jag vet. Samma sak för mej. Är instruktör i två pass och för att orka vara det så behöver (måste) jag få till egenträning också.
Vissa veckor blir det mellan 8-10 pass och andra får jag vara nöjd om det blir 6. Med mina instruktörspass inräknade då.
Så nu de här dagarna har jag foka på styrka då jag har blivit sjukt svag då det varit långa uppehåll av olika anledningar periodvis det sista året....

Men nu är jag igång igen 🤗 och imorron åker vi till Stockholm och myser sen blir det kvartalsutbildning på Lördag👍🏻💪🏻



Så efter ett lunch pass, body pump och mina två (2) CXWORX och RPM45 som jag ledde är jag nu soppatorsk. Super härliga Marie och Jessica bjöd på en massa energi, och tur det 😜
Den höll i sej till mitt jobb!!

Nu ligger vi i soffan och orkar inte gå upp. Mina ben ljummar och känns som bly just nu. Men snart ska jag samla kraft och trippa 🤪🤣 upp i sängen.

Sov gott och nu längtar jag till Fredag!
// Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar