torsdag 23 november 2017

Kalla fötter!



Tjenixen!!

Men jag som blev så glad igår när snön äntligen föll. Så idag känns det sådär med plusgrader och slask. Blöt och kall om fötterna är inget jag tycker om. Gillar ju vintern om det är snö och lagom kallt. Och inför advent är det mycket mysigare med vitt på marken än gröna gräsmattor..


Att få tända ljus och få värme från kakelugnen är inte dumt, eller hur?
Hade lite smått tråkigt i måndags när jag var ledig och ”råkade” klicka hem lite nytt från IKEA..😄
Vet bara inte riktigt hur jag ska tala om det för naken🤪
För det är inget som han INTE kommer att märka 🤭
Jaja det brukar kalla fall inte vara något problem när det väl står där!!

Torsdag redan och jag har så smått börjat göra helg (i tanken) men har några timmar kvar att jobba. Sen så!!💃🏻

// Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar