måndag 30 januari 2012

Att ha vaken natt...

Jobbar två nätter nu och det är väl helt ok.
Man blir ju lite trött fram emot tre fyra sådär men då brukar jag städa i köket.



Inte nog med det, sugen blir jag också.
Skulle lätt kunna få i mej en sockerkaka nu.
Rakt av bara.

Älskar zink och detta fat och bakformen det ni.
Vill ha..
Har lite olika zinkföremål hemma i köket.
Eller det finns nog lite här och där men mest där.

Igår innan jobbet var jag iväg och körde spinning och det var ju tre dar sen och det känns nu i benen.
Det liksom ljummar i dom.
Efter jag har sovit idag så blir det till att köra lite styrka.
Så träningsvärk det lär jag ju få som vanligt.

Tycker ju inte att det är så kul att träna utan gör det för att det är bra.
Sen mår jag ju bra av den, ialla fall efteråt.

Önskar er alla raringar en bra Måndag och snart är vi inne i Februari. :)
Det går ju faktiskt åt rätt håll nu (även om det känns lite motigt).

Kramen Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar