tisdag 24 januari 2012

Inte i går direkt...

Ni som läser vet ju att det är två helger sen som jag var på denna fest.
Den blev ju så bra som jag trodde.


Här är det födelsedagspinglan och hennes dotter Bianca.
Äpplet har inte fallit långt från trädet där inte.
 Så fina!!


Här är det min Jacob med en vän till Madde.
Jannika som åkte från Göteborg för att festa loss.


Jacob och Madde (svärmor).
Inte dåligt att få sitta närmast henne vid bordet.


Bianca, vilket fint och rörande tal du höll till din mamma.
Jag kan lova att inte ett öga var tort.
Ett hjärta av guld har du. <3.


Todeloo!!

Ja jag vet att det är inte den mest uppdaterade bloggen just nu.
Men det har dels varit mycket jobb och jag har varit helt slut.
Sen har det varit en energitjuv i mitt liv så det har inte funnits ork till bloggande heller.

Men nu när vi har jobbat ihop oss och jag kommit igång med träningen igen så hoppas jag att motivationen och energin kan fastna här också.
Sen har jag bestämt mej för att inte lägga min energi på människor som inte är värda den.

Var ledig igår och tog en sväng på spinningcykeln.
Så skönt var det ju efteråt och tankarna blir rensade.
När jag kom hem och det var ljust så blev jag lite smått chockad.
Kan damm verkligen bli så stort.

Har jobbat långa pass då det är mörkt när jag åker och mörkt när jag kommer hem.
Då liksom syns ju inte detta gigantiska dammberg.
Nästan så att man skulle kunna slå sej fördärvad om man snubblade på dom. :)
Men nu var det dax att ta tag i det.

I ett svagt ögonblick tänkte jag att om jag väntar tills det börjar skymma eller kisar med ögonen så skulle det inte synas.
Men insåg ju att jag vill ju inta slå ihjäl mej heller.

Men nu så är det fint och rent här.
Ja ialla fall på nedervåningen.
Om jag har fått ny energi efter spinningen nu snart så tar jag itu med den övre då jag kommer hem.
Ska väl försöka att sova någon timme med för jag ska jobba vaken natt i natt.

Ha den bästa Tisdagen så hörs vi.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar