lördag 7 januari 2012

Nu laddar vi för fest igen...

Ikväll blir det 40 års fest för Madde.
Ett premiärbesök hos Carlos i Vallsta är det som gäller och italienskt för hela slanten.
Det gillas av den här bloggerskan a lot.


 Madde och jag på nyår.
Ser ut som det är dax för en sväng ut på bron för lite "frisk" luft.


 Dax för mej att hoppa in i duschen och fixa och trixa till mej för kvällens festligheter.

Dagens aptitretare blev en toast med chevre och honung, ruccolasallad, seranoskinka och valnötter, mums.
Ett glas rött till och nu är jag lagom pömsig.

Ett snabbt TJA!!!

Ikväll som jag tidigare här uppe skrev så blir det FEST.
Många nya människor bl a från Göteborg ska vi träffa.
Men en och annan gammal goding också såklart. =)

Har lite att stå i men tar med mej kameran och hoppas att jag kommer ihåg att knäppa med.
Ja jag har ju passerat 40 så minnet, vojne vojne.=)

Ha det så bra så hörs vi imorron.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar