söndag 1 januari 2012

WELCOME 2012!!!



Igår kväll möttes vi av ett varsitt glas champagné när vi kom till Madde och Anders.
Vi ska inte dricka riktig champagné på 12 slaget när vi redan har druckit en massa vin och är halv lulliga för att sen gå och lägga oss.
Vad är det för mening.
Nä vi börjar med den så vi verkligen känner hur gott det smakar så kan vi dricka nåt billigt och skåla in året med istället.
Då ska vi ju ändå snart gå och lägga oss.
Kan bara hålla med värdinnan där. =)


Kvällen avslutades med ett fyrverkeri som inte gick av för hackor.


Tadaa alla fina!!

Hur hade ni det igår?
Var det bästa nyår ever?
Huvudvärken idag är den värd att finnas där?

Kan tala om att mitt nyår blev så helt fantastiskt som jag redan visste att det skulle bli.
Receptet på en lyckad kväll är ju enligt många menyn.
Enligt mej sällskapet och vi hade det bästa av alla. =)
Sen att vi tillsammans lagade maten och den blev helt fantastiskt god gör ju inte det hela sämre.

Tror på ett mycket framgångsrikt år 2012 när slutet och starten blev det allra bästa.

 Som ni ser på bilderna (som inte är mina egna) ovan så ramar dom in kvällen från början till start.
Började med två flaskor champagné medans vi lagade maten och avslutades som sagt med fyrverkeri.
Däremellan var det gaaalet mycket skratt och en otrolig tre rätters meny.med jättegott vin till..

Visar er lite bilder från min afton en annan dag när jag hittar kamerasladden och kan föra över bilderna.
Nu går jag tillbaka till soffan och vilar mej i form till i morron.
Då ni börjar jag mitt nya jobb äntligen, jippi.

Gör det bästa av detta år nu, ni har ju alla möjligheter.
Idag är ju bara början på resten av året, dag 1.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar