lördag 31 december 2011

NYÅRSAFTON och shopping står på tur.


Gjorde en Macchiato på vår julklapp igår.
Inte nog med att den smakade gudomligt gott...
Den är riktigt snygg också.


Gårdagens Muffinsmidja är otroligt glad.
Fick besök av någon jag inte träffat på snart 4 år.
Ja ni fattar väl att man blir glad då.


Här är min stora glädje.
Min lillasyster Therese och hennes fästman Serkan.
Dom kom ju med ett glädjebesked också.
Det blir bröllop i Maj i Turkiet, wiiieeh.

Todeeelllooo!!!

Är ni taggade raringar för årets sista fest??

Jag är och jag har gjort årets sista träningspass.
Nu väntar jag på att Filippa ska göra sej iordning så att vi kan åka och handla hennes nyårsmiddag.
Hon ska vara hemma med goa girls medans vi åker till bästa Madde med familj och 
avslutar det gamla och firar in det nya.
Bara det gör ju att jag inte kan tänka mej att 2012 blir nåt annat än helt fantastiskt.

Got to go men vi hörs senare.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar