måndag 12 december 2011

Snön faller....

Har nog den lyckligaste dotter man kan tänka sej idag.
Äntligen kommer snön.
Inte för att det beror på att hon älskar skidor i någon form utan för att det är hennes födelsedag snart och då ska det vara vitt, vitt, vitt.



Tadaa!!

Pluffsig och lagom snygg ska jag ut och köpa en luciaklänning till Filippa.
Inget smink i världen kan göra något åt mitt fejs idag.
Men det skiter jag i för idag är jag ialla fall mycket piggare. =)

Har sovit som en gris inatt och hade sovmorron.
Mannen kom upp med en frukostbricka som jag segade i mej i sängen, gott och mysigt.

Ser ni vilka härliga skapelser som man kan fixa till glöggmingel.
Inte jag (föddes inte med ett sånt tålamod) men säkert är några av er finingar händiga att göra detta.
Nog vore det väl fantastiskt att kunna ställa fram en bricka med det hära på.

Skuttar eller det var väl att ta i men jag släpar mej in i duschen för blev bjuden på lunch av J så hmmm.
Risk finns att det behövs en hel del kladd i fejjan om det inte ska hamna på julbordet med ett äpple i munnen.

Ta det lugnt i trafiken nu för det är halt.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar