onsdag 14 december 2011

Kom då, kom och ta mej...

Idag då passade det inte men jag kände att det hade varit ok om han gjort det.
Men igår då var jag så nervös så jag trodde jag skulle svimma.
Is kalla händer hade jag, hua.

Det är poliskontroller inne i stan nu på morgnarna och det är ju jättebra, tycker jag.
Det var bara det att igår så hade jag glömt min plånbok hemma med körkortet i.
Sen drack jag ju lite hjortronglögg till frukost =) och blev nojjig över att det skulle ge utslag om jag fick blåsa.
Men dom vinkade in två bilar innan mej så PUH vilken lättnad.

I morse var jag förberedd och tänkte att jag var redo för herrarna i uniform.
Come on liksom.
Hann to m borsta tänderna denna morgon utifall att dom skulle ge mej alkomätaren,
men icke.
Dom släppte förbi mej och jag vinkade som tack, =)





Bild 1; Jag i matrummet där sitter vi ofta när vi äter eller spelar spel.
2; Dagen lunch, lax, skagenröra, ägg, avocado och sallad.
3; Jag vid våran "skittråkiga gran" som vissa tycker här hemma.
4; Middagen bestod av parmaskinka, mozzarellaost, kalamata oliver och en smarrig sallad till.
Gillar även balsamico oljan till.


Tjenixen på kvällskvisten!

Här sitter vi nu som bäst och väntar på att göra oss iordning för en match i bandyn.
Jacke spelar hemma ikväll igen.
 Men fråga mej inte mot vilka för det har jag ingen aning om och egentligen så skiter jag i det med.
Bara dom vinner. =)

Har varit ledig och städat övervåningen, ja ialla fall halva övervåningen.
Ska ju ha nåt att göra på Fredag också.
Imorgon så jobbar jag det sista passet (vad jag vet nu) och det känns både bra och lite tråkigt.
Gillade jobbet och mina kollegor men snart tar ju något nytt vid.
Ett fast jobb och heltid är vad som väntar och det växer verkligen inte på träd.
Längtar tills det blir dax med det också.

Got to go.
Hurry, hurry matchstart snart.

Kram Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar