onsdag 7 december 2011


Ser det snöar, jag ser att det snöar....


Som jag har längtat efter ljuset från den.
För nog hjälper det till att det kommer lite vitt från ovan.









Tjingelingen!!


Ledig idag och kick off imorron till Fredag med mina nya arbetskamrater, mi lajk.
Det blev en lååång promenad med frugan på morronkröken genom skogen.
Härligt var det.
Efter att ha färgat ögonbrynen så att jag har värsta talibanbryna så åkte jag hem och fixde till liite på bron.


En gran girlang med belysning kom upp och det höll nära på sluta med ett plattfall.
Verkade som att stolen jag stod på tyckte att jag var på tok för heavy så den gav vika.
Klarade mej utan skador iaf.


Nu är julgransmattan struken och jag har flyttat lite på möbler så att jag ska slippa dra magen i granen varje gång jag ska gå förbi den.
Det intressanta  nu är om jag får in granen när jag är borta eller om jag får fixa det själv sen senare i veckan.


På något sätt så är det tydligen bara jag som ska fixa och dona när jag är ledig och dom andra som är ledig dom gör......?


Nu är det lite hurry hurry för en hungrig Filippa kommer hem snart innan det är dax för hennes dansträning.
Jag ja det ser ut som det blir en bandymatch ute vid kusten ikväll.


Mössa på för känner att det börjar värka i ett öra, =(


P & K


Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar