måndag 12 december 2011

Kvällens tips, hemlagat är bäst.

I sängen i morse så hade jag tv;n på och där var det ett middagstips, ett italienskt.
Älskar italienare, eller jag menar jag ÄLSKAR ITALIEN, ;)

Efter att ha varit i kyrkan och lyssnat på Filippa som sjöng solo på lucian så bar det av på ett spinningpass, from hell.



Cannelloni med kalkon, lök och spenat.

Good evening darlings!!

Oooj vad jag är nöjd och glad.
Dagens dag har varit som det ska va när det är som bäst.

Var ju på lunch med J på en av de nya restaurangerna som utger sej för att ha "italian style".
Ni vet när det är buffè och det är kladdigt och ofräscht där på vagnen.
Disk på -och otorkade bord + att personalen sitter i restaurangen och äter.
En bekant till den som jobbade går fram och tar en pizza slice (som är det enda italienska) med fingrarna, gaaah.
Det spelas discodunk i högtalarna och det känns sådär.
Vart tog det italienska vägen?

Den thailändska maten som var det som fanns var helt ok men fy vad besviken man kan bli när inte helheten är bra.

Hur som haver så blev jag sugen på cannelloni, yummi.
Det var så förbaskat gott så jag trodde jag skulle spricka.
Så pass åt jag nämligen.

Men det som var så bra var ju att J inte trodde att han skulle dö den här gången, (han gör ju det så fort jag lagar nåt nytt).
Utan han tyckte att det var riktigt gott.

Nu tänker jag snart dra täcket över huvudet för imorron bitti kör jag spinning igen.

Zzzov gott

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar