lördag 10 december 2011


Guld som glimmar....
Jag gillar mer och mer guld ihop med vitt.
Hade mycket silver till det förut men sakta sakta så glimmar det till mer och mer här hemma.

Bilder lånade av Classic Style in the City.

Det blir ju faktiskt varmare med guld till det vita också.
Sen går det ju utmärkt att blanda upp det med silver, love it.


Tjenixen!!

Har återvänt från några av de mest spännande dagarna på längen.
Kick off med helt nya arbetskamrater med mitt nya jobb.
Vi åkte inte alls långt, till Orbaden, ( rekommenderar er att åka dit minst en gång i livet).
Men det är ju verkligen inte avståndet som gör upplevelsen det fattar jag ju nu.

Vilket härligt gäng vi kommer att bli ett riktigt Dream Team.
Nu vill jag ju bara att vi får skåla in det nya året så att jag får börja.

Tänk att jag satt ju och undrade hur jag kunde känna att jag hade varit där i nåt sammanhang för nåt år sen.
Kom inte ihåg riktigt hur längesen det var och inte riktigt med vem jag var där med men känslan att ha suttit där och ätit en 3 rätters middag den var så stor så,,,, shame on me.

Herre gud hur har jag kunnat glömma det.
Jag och min J (får se vad han tycker om detta inlägg) var ju där på en 2 nätters övernattning i samband med vårt bröllop.
Inte så konstigt att känslan av att jag varit där var så stark, =)
Men som om inte det var nog så när jag checkade in på rummet så fick jag samma svit som vi hade då.
Mmm exakt 'Bröllopssviten'.
Så nu har jag verkligen fått skämmas och jag kommer inte att glömma bort varför jag var där.

Men nu mina raringar måste jag hoppa i säng en stund för det väntas vaken natt på jobbet inatt.
Sen är det bara ett pass kvar där till veckan och sen vankas lite ledighet.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar