tisdag 13 december 2011


Lucia frukost.

Den bestod av lussebullar, pepparkakor och hjortronglögg, yummie.
Filippa var glad att jag gjorde mej till och fixade lite morronmys.
Utan baktanke eller utpressning denna gång, :)





God Lucia på er finingar!

Här har jag verkligen tagit mitt ansvar på morron.
Har tänt ljus och med det spridit ljus, värme och glädje.

Jag blir nästan rädd för dej jag, sa Filippa.
Är inte van att du är såhär så man undrar ju.
Haha stackars barn som blir rädd om inte mamman är som vanligt på morron.
Skräcködlan så att allt är som det ska liksom.

Nu ska här fixas lite innan jag drar iväg på spinning.
Sen blir det hem och laga lite mat och slänga ihop en till bulldeg.
Fullt upp med andra ord.
Det är väl det här som kallas för att vara ledig, eller?


Kom ihåg att blåsa ut ljusen nu.

Kramar om

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar