söndag 18 december 2011

Gotteligotti!!!

Bilder hämtade från; bloggen House of Philia
Bästa inspirationen ever.
Den får jag från Petra med sin underbara blogg.

Att ha ensam lördagnatt...

Jag har varit ensam ett tag nu ikväll och fått så mycket inspiration från många bloggar.
Men den ovannämnda den läser jag varje dag och får så mycket energi ifrån sååå.

Därav mitt ryck att göra en massa julgotta på en lördagsnatt.
Ni ser ju själva på bilderna att man blir ju toksugen.

Igår kom mannen hem, Jacke gjorde debut på bänken i A-laget, jag var på julbord med mitt jobb (fd jobb).
Om jag ska summera det såhär dagen efter så tror jag mannen har stoppat in mej i en massa fack och han håller nog på att analysera söder mej.
Hoppas att meningen med kurserna han går är meningen till jobbet annars så vet jag inte hur det här slutar, :)

Jackes debut den finns det inte så mycket att säga om mer än att inskolningen tydligen inte gäller för alla som det pratas så mycket om, suck.
Trodde det var lika för alla nykomlingar men tydligen inte, trist.

Julbordet var sådär men sällskapet desto bättre.
Det var en riktigt trevlig kväll och många intressanta samtal.
Smakade på en hallon/lakrits shot (eller var det mer än bara en) och det må jag säga att den gifte sej bra i munnen.
Några av mina kollegor hade säkert sagt på ett annat sätt, =)

Nu ska jag skära upp Rocky Roaden och Wienernougaten i bitar och lägga dom i sina askar med matchande silkespapper.

Go'natt sweeties

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar