fredag 16 december 2011

Att ha fredagsmys med mej själv....

En morgon som blev till förmiddag som kommer att hinna bli till lunch i min morgonrock.
Som för den delen har sett sina bästa dagar, eller år när jag tittar närmare på den.
Det var väl en snygg julklappshint ? =)
 Om jag inte snabbar mej på in i duschen så kommer den att sitta på tills eftermiddagen också.


En flaska av denna ska inhandlas av veckopengen från mannen.
Den ska avnjutas imorgon kväll,mmm.


Todellilooo!!!

Äntligen Fredag och bästa dagen på veckan.
Ialla fall den här veckan.
Om ni frågar nästa Fredag som är dan före dan så kan ni få ett helt annat svar.

Men att vara utan mannen sen igår morse kan göra underverk på mej.
Att få sitta uppe och göra vad jag vill hur lääängen jag vill är så härligt.
En frihetskänsla liksom.
Ni vet att ha fötterna på bordet utan att få höra att det har man inte för det säger ju jag till om, hrm.
Men det kan jag visst när jag är själv och ingen ser, =)
Eller att mola i sej kakor utan att någon tittar på mej och undrar vad hände där liksom.
Jag äter hur många jag vill  och kanske att hela paketet slinker ner utan att känna dom kritiska blickarna, =)

Eller att som fortfarande gå i min slitna morgonrock och inte behöva känna att ´men klä på dej utifall vi ska göra nåt´blicken.


FRIHET!!


Men ikväll så kommer han hem och det ser jag också fram emot.
Att få vara själv ett dygn det kan faktiskt räcka och jag längtar tills han kommer.
Inte så svårt att tillfredsställa mej, bara att åka bort ett dygn, hehe.


Ha en fin dag alla och det spelar ju ingen roll hur mycket vi stressar inför julen.
För JUL det kommer det att bli ändå. =)


Ikväll så blir det en mycket nervös och spännande kväll.
Jacke ska äntligen få göra sin debut i A-laget i Bollnäs GIF bandylag.
Ett julbord med jobbet ska hinnas med och innan dess....


Got to go!!!!


P & K


Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar