söndag 25 december 2011

Att ha Juldag...

God fortsättning alla fina.
Här lite bilder från vår julafton som också är en födelsedag i min familj.


Ett kort på granen med alla klappar är ju ett måste.
Det var så många i år så alla kom ändå inte med.


En bild på la´Familia är ju inte lätt att ta.
Svårt att få till så att alla ser skapliga ut..
Tur vi tog bilden innan vi ätit och fikat ialla fall.
Annars tror jag inte att vi fått plats för shit va man stoppar i sej.


Julmaten med nästan allt.
Det varma fick inte plats och står på vedspisen.
Tur vi hade den för våran induktionshäll gick ju sönder lagom till jul. :/


Dukat och klart.
Enkelt men lite vintrigt och krispigt.


Efter maten blev det fika med födelsedagstårta och lussebullar och....
Ja fy vad man håller på och bakar.
Min syster och hennes familj kom och uppvaktade Filippa .
Även hennes storasyster Terese och lilla Oliwer.
Mormor, morfar och farmor var redan på plats för dom åt med oss.



Farmor och Adam pustar ut vid tv;n.
Det gjorde dom rätt i tycker jag.

Nu ska jag göra mej iordning för en biopremiär.
Stig-Helmer har ju dammats av.

Fick en riktigt bra julklapp av barnen som jag visar senare.
Got to go!!
Pronto!!

Kramar om er i massor,

Å

1 kommentar:

  1. Vad stora fina barn!! Länge sen jag såg Jacob och Adam!
    Gott Nytt År önskar jag er!
    Kram

    SvaraRadera