söndag 11 december 2011



Tredje advent och det är fullt ös...
En bandymatch med sonen och avslutningsdans med dottern, puuh.

# 92, Jacob Edström.
Det är min son det, =)


Tjingeling!!!

Hoppas allt är bra med er.
Med mej är det bra bara jag får vara ifred.
Är sjukt trött och absolut inte på topp.

Men för nu är nattjobben gjorda och ska försöka sova ikapp i veckan nu.
-Vad är det med dej?
-Du svarar inte när jag pratar med dej och ser helt livlös ut.
Tack för den.
-Konstigt har jobbat nätter och sovit som min bakdel, (ett arsel) typ.
-Men du kan väl vara lika glad mot mej som mot andra, eller?
-Varför det? Hur glad är du själv på en skala tänker jag, gaah.

Känner ni igen er?
Kan jag inte bara få vara när jag är 'livlös då' ?
Hur svårt kan det va?

Är ialla fall ledig i några dagar nu och tänker sova och om jag sen ser lite pluffsig ut de närmaste dagarna så då bjuder jag på det.

Dagen har rusat fram och har hunnit se lite på Jacobs match som blev vinst med 7-3. 
2 mål av honom också, bra där.
Dans han jag också med då Filippa hade avslutning för den här terminen.
Imorron blir det sång och Lucia i kyrkan med hennes skola som jag ska avnjuta på plats.

Men nu blir det hjortronglögg med lättvispad grädde och en jäkla massa pepparkakor så jag blir snäll.
Verkar som det är önskvärt nu.

Må så gott

Å

2 kommentarer:

  1. Finns det signerade idolkort till salu med den killen på tror du? Kul att han kämpar på och är sååå duktig!

    SvaraRadera
  2. Haha va rolig du är. Ja han sliter hårt och jag är så stolt.

    Du får komma hit nästa gång du är på hemma plan så ska du få ett, ;)

    Hälsa H och ha de så bra.

    Kramar om, Å

    SvaraRadera