söndag 29 april 2012

Hittat solen....

Ja det får jag lov att säga att inte är man bortskämd med den inte.
Men idag har den visat sej från sin bästa sida och gjort jobbardagen mycket, mycket lättare.




Hej solstrålar!!!

Mår ni bra?
Jag mår, om jag säger så.
Hoppas att det kan stråla ikapp med solen snart för nu ser jag för 'tom' ut.

Ni vet den blicken som bara tittar men ser inget har jag haft längen nog nu.
Även om det inte alltid blir som man har tänkt sej eller vill så kommer man igen förr eller senare.
Nu hoppas vi på förr, eller hur?

Meen nu ni börjar flygrädslan min sakta men säkert komma smygande.
Gillar inte att flyga och jag gruvar mej så in i bengen, hua.
Men det stoppar mej ju inte som tur är och snart ligger jag där och sippar på något gott och bara softar, juuuhuuu.

Trevlig kväller

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar