onsdag 11 april 2012

Som jag lääängtar...

Om tre veckor är vi på plats.


bild; lånad från Villa Vanilj.
Den här klänningen ska jag ha på min systers bröllop i Turkiet den 6/5.
Ett konjaksfärgat skapligt brett skinnbälte som knytes baktill, till. :)
Har inte hittat några snyggelisnygga skor till ännu.
Men det börjar komma mer och mer sommarskor till butikerna så jag tror att det fixar sej.

Tjing tjing!!

Har ni haft en bra dag bloggisar?
Min har varit lazy förutom träningen.
Inte kommer det att hända så mycket mera nu heller.

Min J ska iväg och spela lite skivor på stans nattklubb, Tranan.
Filippa är med sin darling så det blir till att häcka ensam ikväll.
Undrar om det är en kväll då det passar utmärkt att rensa ur alla skor under trappen.
Jaa, kanske. :)

Men nu blir det en dusch och skönaste pyjamasen på.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar