torsdag 5 april 2012


Önskar er Alla en 
GLAD PÅSK!!

Hoppas att det blir en fin påsk med sol och värme.
Ska försöka jobba imorron men sen är jag ledig i två dagar.

Easter Cupcake Decorating Kit



Härlig påskinspiration.
Vilka härliga plättar, eller vad säger ni?


Påskpussar till ER!!

Jag ligger nerbäddad i en dunderförkylning.
Fick åka hem från jobbet igår då jag kände att det från början var otrolig dumt av mej att åka dit över huvud taget.
Som sagt stannade hemma idag men tänkte att jag gör ett kort jobb pass imorron.

Så då är det en vecka sen sist jag var in och då har jag hunnit fylla år och mäklaren har varit hit och fotograferat vårt hus.
Nu ska det fyllas i lite uppgifter och sen så kommer det väl ut i tidningen och på nätet.
Spännande.

Till alla er som undrar och pratar så NEJ vi ska inte skilja oss.
Vi vill in till stan och ha mindre boende då två godingar nu skaffat eget bo.
Tycker det är onödigt med två rum som står tomma, eller det blir mer och mer saker i dom (förråd) och det är inte meningen det ska vara så.

Men nu så kurrar magen så ska gå ner och käka köttfärslimpa och gräddstuvad broccoli.
Yes det är LCHF och jättegott.
Om jag går ner?
Nää inte mer än de 5kg på mina dryga 13 veckorna som gått.
Skulle vara skönt om det försvann ialla fall 3kg till innan Turkiet resan.

Ha det så bra

Kramar, Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar