tisdag 27 mars 2012

Sweet dreams...


Ja nog skulle jag kunna tänka mej ett av dessa sovrum minst.
Håller på och hjälper Jacke med lite inspiration och olika ideér till hans lägenhet.
Man får plocka det bästa ur olika bilder så får han det som han vill ha och gillar.





Hämtade inspirationen från denna sida.
Det finns hur mycket som helst som skulle kunna passa in på hans smak i kök och badrum med.




Ett soft Tjenixen!!!


Har nu gått på tredagars ledighet men har fullt upp ändå.
Imorron blir det frissan besök och en fika med en väninna som jag har hållit på i säkert två månader snart att få till en dejt med.
Så nu hoppas jag att inget händer till imorgon utan att det äntligen blir av.


Borde baka lite till ett kalas på Fredag.
Ska också försöka gå på spinning för det var ett tag sen nu.
Torsdag blir det in till jobbet en sväng på APT och schemaläggning.
Lite mera bakning och sen kettlebell.


Ja och sen kommer då min födelsedag och då hade jag inte tänkt göra ett jota.
Ja mer än att koka kaffe och bjuda på fika då.
Borde åka och göra nytt pass också men shit snacka om lön in och lön ut för mej.
Men nu är resan till Turkiet betald och klänningen som jag ska ha på mej på bröllopet där ska jag hämta.
Sen blir det till att leva på gubben igen tills nästa lön kommer.


Nu ska jag sätta mej i soffan för det är nån fotbollsmatch på tv.
Ni vet väl vad det betyder?
Exakt MASSAGE!!!!


Sooo looong


Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar